FAQ

sklep internetowy

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie dodaj produkt(y) do koszyka, następnie przejdź do kasy. Wybierz płatność i rodzaj dostawy oraz opłać swoje zamówienie.

Jak zapłacić?

W naszym sklepie internetowym zamówienie możesz opłacić przez system iMoje:

  • e-przelew: to przelew błyskawiczny który od razu jest księgowany na koncie i Twoje zamówienie zostanie procesowane błyskawicznie
  • blik

Nie oferujemy płatności tradycyjnym przelewem. Skorzystaj z powyższych form płatności.

Jakim kurierem wysyłacie?

Aktualnie możesz skorzystać z kuriera inPost oraz Paczkomatów inPost.

Pamiętaj aby w przypadku wysyłki przez paczkomat inPost wybrać paczkomat do którego chcesz aby została nadana paczka

Mam problemy z zamówieniem

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia – skontaktuj się z nami – sekcja kontakt

Nie odebrałem paczki i wróciła
W tym wypadku skontaktuj się z nami: zamowienia@wakenbake.pl

Chciałbym zwrócić/zareklamować produkt

Prosimy o zapoznanie się z polityką zwrotów i reklamacji:

https://wakenbake.pl/zwroty-i-reklamacje/

Kiedy dostanę paczkę?

Termin realizacji Twojego opłaconego zamówienia wynosi do 3 dni roboczych ale dołożymy wszelkich starań aby paczka dostarczona została jak najszybciej!

studio

Jak zarezerwować studio?

Aktualnie przedwstępna rezerwacja jest możliwa przez formularz: https://wakenbake.pl/studio/

Pamiętaj, że rezerwacja musi zostać potwierdzona przez pracownika Studia Wake’n bake (w tym celu odezwiemy się do Ciebie).

TWOJE KONTO
WISHLIST
WISHLIST
Logowanie
Utwórz konto

Odzyskaj hasło

Zapomniane hasło? Proszę wprowadzić nazwę użytkownika lub adres e-mail. Wyślemy w wiadomości email, odnośnik potrzebny do utworzenia nowego hasła.

TOP

Koszyk 0