FAQ

sklep internetowy

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie dodaj produkt(y) do koszyka, następnie przejdź do kasy. Wybierz płatność i rodzaj dostawy oraz opłać swoje zamówienie.

Jak zapłacić?

W naszym sklepie internetowym zamówienie możesz opłacić przez system iMoje:

  • e-przelew: to przelew błyskawiczny który od razu jest księgowany na koncie i Twoje zamówienie zostanie procesowane błyskawicznie
  • blik

Nie oferujemy płatności tradycyjnym przelewem. Skorzystaj z powyższych form płatności.

Jakim kurierem wysyłacie?

Aktualnie możesz skorzystać z kuriera inPost oraz Paczkomatów inPost.

Pamiętaj aby w przypadku wysyłki przez paczkomat inPost wybrać paczkomat do którego chcesz aby została nadana paczka

Mam problemy z zamówieniem

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia – skontaktuj się z nami – sekcja kontakt

Nie odebrałem paczki i wróciła
W tym wypadku skontaktuj się z nami: zamowienia@wakenbake.pl

Chciałbym zwrócić/zareklamować produkt

Prosimy o zapoznanie się z polityką zwrotów i reklamacji:

https://wakenbake.pl/zwroty-i-reklamacje/

Kiedy dostanę paczkę?

Termin realizacji Twojego opłaconego zamówienia wynosi do 3 dni roboczych ale dołożymy wszelkich starań aby paczka dostarczona została jak najszybciej!

studio

Jak zarezerwować studio?

Aktualnie przedwstępna rezerwacja jest możliwa przez formularz: https://wakenbake.pl/studio/

Pamiętaj, że rezerwacja musi zostać potwierdzona przez pracownika Studia Wake’n bake (w tym celu odezwiemy się do Ciebie).

TOP
Koszyk 0