Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jako klientowi robiącemu zakupy przez internet przysługuje Ci prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.

Aby zwrócić zamówiony produkt:

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz: formularz zwrotu / reklamacji (pobierz)
  2. Spakuj swój produkt do paczki wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem. Produkt nie powinien nosić wyraźnych śladów użytkowania. 
  3. Odeślij paczkę korzystając z Paczkomatu na adres:
    Paczkomat WAW428M
    Ciołka 29A, Warszawa 01-445Wake’n Bake 
    ul. Dalibora 18
    01-439 Warszawa
    zamowienia@wakenbake.pl
    tel: 692 787 128
  4. W ciągu 3 dni roboczych od odbioru przez nas paczki zwrócimy Ci środki pieniężne na konto którym płaciłeś/aś za zamówienie.

Reklamacje

Jeżeli Twój produkt posiada wady możesz go zareklamować.

Aby zareklamować produkt:

  1. Skontaktuj się z nami zamowienia@wakenbake.pl prześlij informacje o problemach związanych z produktem (dołącz opis i zdjęcia).
  2. Poczekaj na kontakt z naszej strony (do 48 godzin) – jeżeli reklamacja zostanie uznana prześlemy Ci etykietę do nadania paczki.
  3. Spakuj swój produkt do paczki wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem reklamacji (pobierz)
  4. Odeślij paczkę korzystając z Paczkomatu.
  5. W ciągu 3 dni roboczych od odbioru przez nas paczki wymienimy Ci produkt na nowy.

Wymiana produktu

Jeżeli chcesz wymienić produkt/produkty na np. większy / mniejszy rozmiar skorzystaj z prawa do zwrotu. Po dokonaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.

TWOJE KONTO
WISHLIST
WISHLIST
Logowanie
Utwórz konto

Odzyskaj hasło

Zapomniane hasło? Proszę wprowadzić nazwę użytkownika lub adres e-mail. Wyślemy w wiadomości email, odnośnik potrzebny do utworzenia nowego hasła.

TOP

Koszyk 0