Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jako klientowi robiącemu zakupy przez internet przysługuje Ci prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.

Jak zwrócić produkt?

Jeżeli posiadasz konto klienta – zaloguj się (pod tym linkiem) a następnie przejdź do sekcji zamówienia.

Na liście swoich zamówień wybierz zamówienie które Cię interesuje i kliknij w guzik zwrot:

Uwaga: Przycisk zwrot jest widoczny tylko 14 dni od złożenia zamówienia.

Następnie wybierz z listy produktów towar który chcesz zwrócić (1) lub zaznacz wszystko aby zwrócić wszystkie produkty z zamówienia (2). Podaj przyczynę zwrotu i kliknij przycisk wyślij (4). 

Oczekuj na przyjęcie zwrotu przez pracownika naszego sklepu. Odezwiemy się do Ciebie e-mailem w ciągu 7 dni (w większości przypadków robimy to szybciej!). Następnie nadaj paczkę Paczkomatem (dane do wysyłki otrzymasz w mailu od nas). Pamiętaj aby do paczki lub na paczce napisać numer Twojego zamówienia!

Najczęstsze pytania:

Kiedy dostanę zwrot kasy?
W ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu odbioru przez nas Twojej paczki.

Czy mam podawać numer konta do zwrotu?
Nie. Środki zwrócimy bezpośrednio na numer konta/blik z którego dokonywana była Twoja płatność.

Gdzie wysłać towar który zwracam?
Instrukcję otrzymasz mailem po akceptacji zwrotu przez sklep. Nie wysyłaj paczki wcześniej – poczekaj na informację od sklepu!

Jak zrobić zwrot, gdy nie mam konta klienta?
Skorzystaj z formularza na dole tej strony podając numer zamówienia i adres e-mail podany podczas składania zamówienia. 

Reklamacja

Nasze produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją.

Skorzystaj z formularza tak jak w przypadku zwrotów – uzupełnij go, opisz problem, możesz też dodać zdjęcie. 

Poczekaj na kontakt z naszej strony – jeżeli reklamacja zostanie uznana dostaniesz informacje gdzie wysłać reklamowany produkt.
Spakuj swój produkt do paczki (dobrze ją zabezpiecz). 
Odeślij paczkę korzystając z Paczkomatu (dane do paczkomatu otrzymasz w mailu). 
W ciągu 3 dni roboczych od odbioru przez nas paczki wymienimy Ci produkt na nowy.

Wymiana produktu

Jeżeli chcesz wymienić produkt/produkty na np. większy / mniejszy rozmiar skorzystaj z prawa do zwrotu. Po dokonaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.

 

Formularz zwrotu / reklamacji

TOP
Koszyk 0