Zwroty
Jako klientowi robiącemu zakupy przez internet przysługuje Ci prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.
Aby zwrócić zamówiony produkt:
- Wydrukuj i wypełnij formularz: formularz zwrotu / reklamacji (pobierz)
- Spakuj swój produkt do paczki wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem. Produkt nie powinien nosić wyraźnych śladów użytkowania.
- Odeślij paczkę korzystając z Paczkomatu na adres:
Paczkomat WAW428M
Ciołka 29A, Warszawa 01-445Wake’n Bake
ul. Dalibora 18
01-439 Warszawa
zamowienia@wakenbake.pl
tel: 692 787 128 - W ciągu 3 dni roboczych od odbioru przez nas paczki zwrócimy Ci środki pieniężne na konto którym płaciłeś/aś za zamówienie.
Reklamacje
Jeżeli Twój produkt posiada wady możesz go zareklamować.
Aby zareklamować produkt:
- Skontaktuj się z nami zamowienia@wakenbake.pl prześlij informacje o problemach związanych z produktem (dołącz opis i zdjęcia).
- Poczekaj na kontakt z naszej strony (do 48 godzin) – jeżeli reklamacja zostanie uznana prześlemy Ci etykietę do nadania paczki.
- Spakuj swój produkt do paczki wraz z wydrukowanym i podpisanym formularzem reklamacji (pobierz)
- Odeślij paczkę korzystając z Paczkomatu.
- W ciągu 3 dni roboczych od odbioru przez nas paczki wymienimy Ci produkt na nowy.
Wymiana produktu
Jeżeli chcesz wymienić produkt/produkty na np. większy / mniejszy rozmiar skorzystaj z prawa do zwrotu. Po dokonaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.